27 juuni, 2009

Esimene postitus


Aega läks, aga asja sai. Tegin ka lõpuks endale oma blogi. Kaalusin mitmeid variante alates omanimelise domeeni registreerimisest. Lõpuks otsustasin blogger.com kasuks lähtudes sellest, et vaja on mul lehte just kirjutiste üles panekuks ning väga palju aega mul oma veebi kujundamisesega tegeleda pole.
Seni olen kätt harjutanud Eesti Tudengisatelliidi veebipäevikus, kust leiab päris hea ülevaate minu senistest õpingutest Rahvusvahelises Kosmoseülikoolis Strasbourgis. Paraku tekkis tihti sinna kirjutades momente, kus oleksin tahtnud ühte või teist öelda, kuid kosmoseteemaga see väga otseselt ei haakuks.
Siia hakkan kirjutama tihemini ja mõnevõrra lühemaid lugusid. Tudengisatelliidi päevikusse lugude kirjutamine võttis tegelikult päris palju aega - keskmiselt 2-5 tundi, sest tahtsin seda teha väga korralikult. Teisalt hoidis see mind veidi tagasi, sest nii palju aega mul tihti võtta polnud.
Ilusat suve jätku!

Kommentaare ei ole: